Tapdig has a dream of bringing a European cow into his picturesque village in Azerbaijan to improve the condition of his poor family. He decides to call it Madona. His passion unsettles the traditional community, the Old Men see a threat in having a foreign cow among them as they say its milk is full of chemicals. Even his wife Vafa does not want to take care of such a strange breed. But Tapdig is ready to risk it all and challenges the conservative mentality to open up and rethink the attitude.