Two young, straight, Premier League footballers share a hotel room the night before a key match. Out of nowhere, one kisses the other. The emotional impact of this ‘pass’ plays out through the next ten years of their lives – a decade of success and failure, secrets and lies, in a sporting world where image is everything.