Harry Fox (Killian Scott, Love/Hate) seems to have it all, the luxury apartment, the fancy car, but when the company he works for goes bust it looks like he will lose everything. A solution is offered by Vernon Stynes (John Bradley, Game of Thrones) who has masterminded a diabolical, all-or-nothing scheme based in the Deep Web, called Trading. Two strangers empty their banks accounts, sell their assets, and put their entire worth in cash into a green sports bag. They travel to a remote location and fight to the death. Winner buries the loser and walks away twice as rich. Vernon believes Trading is a no-brainer for anyone who wants to get rich quick. Can Harry resist the lure of such a high risk gamble? It’s dangerous. It’s illegal. But it could solve all his problems.