Filmed in Rome and Bangkok, the film tells the story of Giulio, who has felt like he was born in the wrong body since he was a child. At the age of 27, he decides to undergo surgery, at a prestigious clinic in Thailand. But once he becomes a woman, he suffers an identity crisis that he overcomes with the help of his companion and lifelong friends.