A young man is beginning a fresh chapter of his life. He has been carrying out finishing work on a newly built, gated estate. Now he himself rents a flat there, cutting himself off from life in an old tenement house with his mother and her need for medical care. His new reality rapidly strips him of his illusions. If he wants to change, then first of all, he’s going to have to tackle all the inconvenient hangovers from the past. Will he waver in his leap over the wall?