In the vein of Snow White and The Huntsman and Hansel & Gretel: Witch Hunters, Pride and Prejudice and Zombies, is the latest retelling of a classic tale fused with entertaining, cutting edge action. In this fresh twist on Jane Austen's widely celebrated novel, a mysterious plague has fallen upon 19th century England, the land is overrun with the undead and feisty heroine Elizabeth Bennet is a master of martial arts and weaponry.