Stanko, a loser, gets his last chance to fulfill a task. The movie deals with the theme of girls trafficking, but tells at first of friendship and universal bonds between two people on the margin of society. Stanko has lived on Italian farms for years. Because of lies and unkept promises, he finds himself unable to find anyone to lend him any more money. He gets his last chance when his boss Paolo asks him to drive a girl from Slovakia to Italy. Stanko has no idea what the girls is up to end, in fact, is not really interested. He is determined to get his job done. He wants to do something right, at last. The journey, however, gets unexpectedly complicated. The girl, who at first was nothing but a means of getting out of trouble, becomes his friend.