After the British Prime Minister has passed away under mysterious circumstances, all leaders of the Western world must attend his funeral. But what starts out as the most protected event on earth, turns into a deadly plot to kill the world's most powerful leaders and unleash a terrifying vision of the future. The President of the United States, his formidable secret service head and the secret agent Mike Benning are the only people that have any hope of stopping it.