On January 7th, 2015, the French satirical weekly Charlie Hebdo was the first target in a series of deadly terrorist attacks. The attack resulted in 12 people losing their lives, including some of the most famous French cartoonists. This new documentary pays tribute to the victims and explores the resulting aftermath of a changed nation.