Marc Châtaigne, an intern at the Ministry of Standards, is sent to French Guiana to implement European construction standards at GUYANEIGE: the first Amazonian ski slope, intended to boost tourism in French Guiana. There, he meets Tarzan, an attractive intern at the National Forestry Office, with whom he’ll get lost on a journey through the jungle that will take him far, far away...