The storyline centres around a teenager of the tender age of 14, an age where everything is possible, yet also impossible. If Pimpette is a little character, it’s because she doesn’t always get her period, according to her sister. It’s because she’s been mollycoddled, according to her mother. Ah, she’ll grow out of it, thinks her father. Or is it because she’s being sent off to boarding school next year after a disastrous school year? Meanwhile, it’s the summer. Pimpette is due to go off on holiday, spending half of it in one place, half in another. A summer fraught with danger, surely. Or is it?