The Unknown Girl follows the quest of Jenny, a young GP who feels guilty about having refused to open the doors of her surgery to a young woman who was then found dead shortly afterwards. When she discovers from the police that the identity of the young woman could not be established, Jenny gets it into her head that she must find out her name...