Hannah, a singer with a passion for classical music, conducts a choir in Montreal with her pianist husband Daniel. They make a living from concerts of sacred French music, veritable heritage treasures, composed for synagogues of end of nineteenth/beginning of twentieth century France. But for some time now, they have been struggling to keep their choir afloat. When they recruit Abigail, a young, gifted, and fragile women who gives them new hope, Samuel, Hannah's former teacher, arrives in Montreal with an ancient piece of music once considered lost...