This darkly comic, crime mystery set in small-town Estonia centers on Elsa, the full time caretaker of her comatose son, Lauri, and the locals, who are abuzz with rumors about who shot Lauri and why. But in this tight-knit town, where everyone seems to know everyone and everything except for what's right under their nose, the world's clumsiest crime may go unsolved.