To win back his ex-girlfriend, a conservative banker enlists the help of an exotic dancer to guide him on a quest for sexual experience, leading him into a world of strip clubs, sensual massage parlors, cross-dressing and S and M. Finally the two fall in love and start a relationship to go back from London to Lithuania to start a new life.