Diane is a well-known lawyer, divorced for three years. She loses her mobile telephone and receives a call from the person who finds it. That person is Alexandre, a charming man and the perfect gentleman. They make a connection over the phone and agree to meet up the following day. But when Alexandre arrives, there's a surprise in store when Diane discovers he is only 4' 6" tall. From that moment on, Diane tries to overcome the prejudices of society and her own fears to experience the best time of her life...