The story centres on Maureen, a young American woman in Paris making her living as a personal shopper for Kyra, a celebrity. Maureen may also have the psychic ability to communicate with spirits, just like her twin brother, Lewis, who passed away recently. She soon starts receiving ambiguous messages coming from an unknown source...