Paris, one morning. A handful of youngsters from different backgrounds. They each embark on strange ballet in the maze of passages in the metro and streets of the capital. They appear to be following a plan. Their actions are precise, almost dangerous. They converge on the same point, a department store, just as it is closing for the day. Paris soon explodes. The battle begins.