A group of doctors and scientists are working on a new project. The team comprises Doctor Badii, Doctor Graus and the woman Doctor Natalia. The idea is to round up the last three madmen on earth and take them to a secret place, to study them and see if it’s possible to use them as a starting point to create madness, in a way it can be passed on to others.