The film focuses on a young unemployed working‑class family and their everyday struggle for survival. The family is like any ordinary European family, trying to make a living with the work of their hands. Due to the global economic crisis their life ends up in a blind alley. Everything looks as if there is no way out. That individuals cannot fight against injustice, misery, the unseen authority of the capital.