Victoria Spick, a criminal lawyer in a total sentimental void, meets at a wedding her friend Vincent and Sam, a former drug dealer she got out business. The next day, Vincent is accused of attempted murder by his girlfriend. The victim's dog is the only witness. Reluctantly, Victoria accepts to defend Vincent, while she hires Sam as an au pair. This is just the beginning of troubled times for Victoria.