He is one of the top celebrities in the country: a fast-talking TV host, who can joke his way out of any situation. Women want to be with him, men want to be like him. He is looking for a new topic to discuss in his popular talk-show. She is a teacher at a musical school - a timid girl looking for Mr. Perfect on an internet dating site. He will help her realise her potential and teach her how to recognise various types of men for what they are, she will teach him what real life is about. The show will become a huge hit. It seems they are destined to fall in love and be together, but one day she actually does meet Mr. Perfect on the net.