The film consists of three stories which draw a modern manifesto of Neapolitan cinema with a “softened” tone of comedy. This film will be a tribute to the entire city, seen as fundamental for the reception of multiethnic integration. A city inhabited by a traditionalist people who encounter different cultures. Three stories, three different visions, three directors for one single film.