Family Weekend is a comedy centring on an old, wealthy widower who invites his three children to spend a weekend at the family mansion. Hoping to hear that their father will finally divide their inheritance among the three, the children will soon be faced with a not-so-pleasant surprise: their father is getting married to a young, blond and vulgar fiancée. Once recovered from the shock, the three will try everything in their power to prevent the wedding from going ahead.