Monday, 10 a.m. Some clothes and a matryoshka doll inside a backpack. Then a young girl and a slam. That’s how one day, with no apparent reason, Julie leaves home. She will flee on an escape that will take her to a remote village to a thousand meters high. There Julie finds her place as the beloved teacher and everybody accepts her and believes in her. But no one knows who Julie is. No one knows who hides behind her evasive eyes.