Roman, a young man from Bucharest, comes to the countryside near the border with Ukraine with the firm intention to sell the vast but desolate land he inherited from his grandfather. He is warned by old man Hogas, the local cop, that his grandfather was a local crime lord and his “boys”, led by the charismatic and cruel Samir, will not let go of the land - and their smuggling business - without a fight. Roman doesn’t give up and the three men clash in a triangle of violence.