Michael Mason (Richard Madden) is an American pickpocket living in Paris who finds himself in the hands of the CIA when he steals a bag that contains more than just a wallet. Sean Briar (Idris Elba), the field agent on the case, soon realizes that Michael is just a pawn in a much bigger game and is also his best asset to uncover a large-scale criminal conspiracy in the heart of the police force. Going against commands, Briar recruits Michael to help quickly track down the source of the corruption. As a 24hr chase ensues, the unlikely duo discover they are both targets and must rely upon each other in order to take down a common enemy.