It portrays through shepherd children the society of Afghanistan, the community in a small village in rural Afghanistan and their believes, traditions and stories. They believe in a Kashmir Wolf, who walks on two legs and is underneath all it’s fur a female, tall, green fairy, who takes the cruel with her up to the mountain.