Siva, a Singapourian Indian man is released after years in prison for contraband smuggling. Unable to find forgiveness from his mother, he begins a quest to locate his ex-wife and daughter. Just as he finds solace and hope in the company of an illegal Chinese prostitute, he is confronted with an unbearable truth about his family. How far will he go in order to redeem himself from his guilt?