Endless Poetry portrays Alejandro Jodorowsky’s young adulthood, set in the 1940s and 50s, in the electric capital city of Santiago. There, he decides to become a poet and is introduced, by destiny, into the foremost bohemian and artistic circle of the time. He meets Enrique Lihn, Stella Diaz Varín, Nicanor Parra and many others of the country’s young, promising and unknown artists who would later become the titans of Latin America's literature. ENDLESS POETRY is a tale of poetic experimentation; the story of a unique youth that lived as not many before them had dared: sensually, authentically, freely, madly.