A young director, pre-producing his new film calls eight actors for a studio rehearsal. But once the rehearsal begins, strange voices inserted in the actors' dialogues, while the machines cease to operate and the studio plunged into darkness. Then the most unpredictable enemy will make its appearance ... An enemy never shown in cinema!