In the middle of the night, Emad and Rana are awoken by a grinding sound. Shortly thereafter they are evacuated from their apartment block, which is in danger of collapsing. The young couple soon find a new place to live, and everything seems fine. One odd thing, however, remains: despite several attempts to contact the previous tenant, she still has not picked up most of her possessions. One day, after waiting for her husband to return from work, Rana opens the door and is faced with a nasty surprise. The incident takes a sinister turn that will change Emad and Rana’s relationship forever.