The story revolves around Sofiane, a brilliant 20-year-old student who has come back to his birthplace of Marseille for his university holidays. But his drug-dealer brother is gunned down before his very eyes. Sofiane then abandons his studies and infiltrates the drug ring, prepared to do whatever it takes to avenge his death. He quickly rises up the ranks and sets himself up as the right-hand man of the kingpin, Réda. Ensnared by the inescapable pattern of the drug business, Sofiane gets caught in a downward spiral of violence. Will he go so far as to sacrifice his family, his teenage love and his very soul to find his brother’s murderer?