When his twin brother dies, fifty-year-old Willy leaves his parents for the first time to shift to a neighboring village. "To Caudebec I shall go. An appartment I will have. Buddies, I will have. And to hell with you all!" Malajusted, Willy sets out to find his place in a world that he doesn't know.