In a city that bursts with chaos and disorder, five people gather in a house where a very close friend of them died. Trapped in his house they cannot agree on the way of his funeral. The heat makes the situation oppressive but they still insist on their differences. The corpse starts decomposing, their relationships are being tested and secrets are revealed. After a few hours nothing will be the same again.