An impressive solar storm befalls the Earth causing power surges and blackouts. A deeper storm rages in the soul of Regina, a loney spinster called "Fraulein", after a mysterious tourist passes the gate of her hotel closed for years. What was supposed to be a one night meeting, it will turn soon into a surprising coexistence.