The plot is made up of three stories: Lorenzo, recently divorced, is searching for her daughter Giulia who ran away to go to the concert of a famous deejay. Giovanni and Paola are two separated parents who accompanied their sons to the university: while among parents relationships are not good, the kids will fall in love.