Using the diary of his friend Martin Felix, film director Ivo Zen delves into the world of a human being whose life was destroyed due to the use of drugs. Through encounters with friends and companions and the use of Ivo Zens own Super-8 film diary, the film examines why it was so difficult for Martin and Ivo to grow up.