Eight former Lebanese detainees recall the years they spent in Syria’s notorious Tadmor Prison. There, the systematic torture has just one goal: the physical and psychological destruction of the detainees. In Tadmor, the men tell a story of shared suffering. Yet each man has a unique perspective and a particular set of experiences; only he knows the secret to his own survival. In Tadmor, the men reenact their narratives physically, as words cannot fully describe the torture, pain, fear and humiliation they experienced.