June 1994. In the mountains of the Pyrenees, a man vanishes without motive. Marti is a normal man ; a little bit shy. One morning, he drives away from his spanish village with his motorbike. He leaves the moto under an oak, with his wallet and his cap, and he gets lost in the mountain. He prepares himself to commit suicide with his hunting rifle, but he doesn't make the fatal gesture. He doesn't dare neither to go back to the village and spends the night under the open sky, in the fields he has known since his early childhood. He doesn't come back the next day, and neither the following one. This is how he starts the life of a survivor in the Eastern Pyrenees.