It's a wandering story about the men and women who accompany him, while also being a journey into the incertitude of their thoughts and acts. It's the story about a dream where reason can barely maintain a place when it rubs up against the absurdity of daily life. This man's journey is a renaissance and, at the end, a resurrection.