Six year old Azad (a Kurd from Iraq) was engaged to his cousin Vian but after that the two kids were separated due to the political situation. At 19, Azad accidentally witnesses the murder of Vian's father and has to leave the country. On board the ship to Europe he meets a beautiful girl and falls in love with her without recognizing that she is his fiancée Vian.