Moma is a hobo and suffers from depression. Ema is a hobo and has been treated for alcoholism. Moma lives in an abandoned factory. Ema lives in the shaft. Moma liked Ema at first sight. Ema liked Moma at second sight. Long time ago Ema lost a baby and began to drink. Or first she started drinking then lost the baby. It is no longer important. It is important that Moma helped her get over it.