Mila, a bride on the run from her murderous husband-to-be, stumbles upon a ghost town in the middle of the desert. This surreal landscape has served once as a setting for Sergio Leone’s spaghetti westerns, so the locals still dream of being film extras. Mila gets a job as a housekeeper for a local eccentric lady, who proves to be Claudia Cardinale herself. Soon a romantic cowboy, vying for the young woman’s lonely heart, and an Indian mystic eager to lead them out of the desert join their duo. The villain pops up and everything becomes just ‘like a movie’.