Young art gallerist Katarina's dad suddenly goes missing. It turns out that her dad, a prominent art dealer, is kidnapped in Egypt by his former smuggle partner, who has been released due to the Arab spring. To save her father, Katarina has to find the hidden statue that the kidnapper demands as ransom.