After the recent adventures in the provinces friends parted and dispersed around the world. In his hometown he remained only a "neck" or Tom Zarówny. Working on the highway, "Neck" meets accidentally agent stars, Clementina, who kidnaps him for a few days to Warsaw. The wife decides to bring him home by force.