Terrified of old age and loneliness, the professor Lucrezia Sembiante decides to restrain her nymphomaniacs impulses and marry a young boy. However, the last encounter with her historic "friend with benefit" Marco Macaluso, a happy and unscrupulous entrepreneur, will force her to face squarely the nature of her fears, her choices and her future.