In a story that reflects the teen star's own real life, Martina 'Tini' Stoessel will leave behind the world of Violetta. Striking out alone, she journeys to the Italian countryside where she embarks on a brand new adventure over one endless summer that will define her as a person and see her emerge as a new artist.