There is one thing that Nicole, who is soon turning fifty, would have loved to be spared, is to learn that the symptoms that have been ruining her life for some time are not those of a latent menopause, but those of a real pregnancy! What a drag… As the cornerstone of an oddball and slightly out of control family, Nicole will first need to swallow the big news, then announce it to the others and quickly make a decision all together. Each member of the family has its own idea on what to do but Nicole is about to decide for the very first time how to sort her life out!