In Southern Italy two women meet. Rosa, 17, has a boyfriend who, she hopes, will take her far from the village. Gladys, 35, returned from Venezuela without money, unmarried, has given up her dreams. Gladys meets Aldo and believes in the possibility of a new life, but, it is an illusion.